آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها437
تعداد مقالات3,831
تعداد مشاهده مقاله6,314,130
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,249,282

1.

Evaluating the Validity and Reliability of Thoracic and Lumbar Curvature Measurements Using Image Processing Software (IPSO)

دوره 5، شماره 2، آذر 2021، صفحه 59-69
Kobra Soufi؛ Seyed Kazem Mousavi Sadati؛ Abdolrasoul Daneshjoo

2.

Preliminary Analysis of Psychometric Properties of Speech Anxiety Thoughts Inventory (SATI)

دوره 2، شماره 3، دی 2021، صفحه 1-12
Ali Rezaei Sharif؛ Husein Taqavi؛ Sevda Barqi

3.

Psychometrics and Standardization of the Extended Persian Version of the Knowledge of Parenting Strategies Scale

دوره 5، شماره 3، آبان 2025، صفحه 55-63
Mohammad Javad Zahmatkesh؛ Sajjad Rezaei؛ Ashkan Naseh

4.

Reliability and Validity of Iranian Slim Guide Skinfold Caliper to Measure Subcutaneous Fat

دوره 5، شماره 2، آذر 2021، صفحه 47-58
Reza Rajabi؛ Farhad Rajabi؛ Mohammad Karimizadeh Ardakani

5.

Validation of the Persian version of Mothers' Object Relations Scales - Short Form (MORS-SF)

دوره 5، شماره 16، 2024، صفحه 44-52
Esmaeil Shiri؛ Fahime Zaree؛ Bahar Abroshan

6.

Validation of the short Oxford-Liverpool Inventory of Feelings and Experiences (SO-LIFE) on an Iranian sample

دوره 5، شماره 17، 2024، صفحه 33-41
Ali Mohammadzadeh؛ Tina Daneshyar Asl؛ Hoorieh Farsad Khatibi

7.

Validity and Reliability of “Chaboki Afza” Researcher made Instrument

دوره 5، شماره 1، تیر 2021، صفحه 62-73
Masoud Ghaemi Bayegi؛ Heydar Sadeghi

8.

Validity of the Persian translation of the COVID-19 Attitudes and Behaviors (ACAB)

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 14-27
Effat Ghavibazou؛ simin Hosseinian؛ Abbas Abdollahi

9.

ارزیابی ساختار عاملی مقیاس جو مدرسه در دانش‏ آموزان دوره دوم متوسطه

دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 59-72
علی رضایی شریف؛ غفار کریمیان پور؛ حسین تقوی؛ منصور امینی؛ فرانک علاف اصغری

10.

بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 111-119
ساناز عینی؛ سولماز ارشادی فرد؛ بهمن زردی؛ زهره هاشمی

11.

بررسی روایی و پایایی پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز و همکاران در بین معلمان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 64-83
فرشته نیک سیرت؛ ملوک خادمی اشکذری؛ زهرا نقش

12.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه کوتاه پرسشنامه دشواری در تنظیم هیجان در دانش آموزان: DERS-16

دوره 13، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 31-46
تقی اکبری؛ سعید پورعبدل؛ رامین غریب زاده

13.

پرسش‌نامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 20-33
احمدرضا کیانی چلمردی؛ مسعود اسدی؛ اصغر شیرعلی پور؛ الهام فتحی

14.

ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تجربه‌های فلات مسیر شغلی در معلمان شهر کرمانشاه

دوره 2، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 34-50
شایان کرمی؛ محمدرضا عابدی؛ اعظم نقوی

15.

ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 130-150
مریم کرمی؛ فرحناز کیان ارثی

16.

معرفی و بومی‌سازی مقیاس تنش هویت حرفه‌ای معلمان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 13-26
فاطمه سلطانی گردفرامرزی؛ صدیقه حیدری

17.

ویژگی های روان سنجی پرسش نامه ی محیط یادگیری سازنده گرا

دوره 2، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 6-24
کاظم برزگر بفرویی؛ علی شیخ الاسلامی

18.

ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 6-19
مهدی ارخودی قلعه نوئی؛ طلیعه سعیدی رضوانی؛ فرهاد تنهای رشوانلو؛ سید امیر امین یزدی؛ زهره ارخودی قلعه نوئی

19.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 76-98
فیروز کیومرثی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ کامبیز کامکاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب