آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,409
تعداد مشاهده مقاله5,240,862
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,581,393

1.

طراحی و اعتباریابی الگوی بهینه تحول در علوم انسانی با تاکید بر برنامه درسی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 1-20
فرهاد عبدالهی؛ شهرام رنجدوست؛ بهبود یاریقلی

2.

تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و نشانگرهای محیط یادگیری جذاب

صفحه 21-39
سید عدنان حسینی؛ خلیل زندی؛ بهنام حیدری

3.

شناسایی شایستگی های استاد راهنما برای ارشادگری پژوهشیِ دانشجویان دکتری

صفحه 40-63
نیره حسینی؛ قاسم سلیمی

4.

طراحی الگوی نظام آموزشی مبتنی بر راهبری استعداد کودکان

صفحه 64-81
نادیا امیری راد؛ سید رسول حسینی؛ معصومه اولادیان

5.

اثر رهبری مربیگری مدیران مدارس بر عملکرد خلاقانه معلمان ورزش ابتدائی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی

صفحه 82-97
ناصر بای؛ ناهید توکلی؛ حسن صائمی

6.

بررسی نقش میانجی جو سازمانی مدارس در رابطه بین خودکارآمدی معلم و تدریس اثربخش در آموزگاران

صفحه 98-114
ابوالفضل جواهری مغانلو؛ معصومه مقدسی خیاوی؛ صمد امانت جلودار؛ سعید رحیمی

7.

رابطه سرمایه روانشناختی با درگیری تحصیلی با نقش میانجی گری سبک یادگیری

صفحه 115-129
فائزه هدایت؛ محمدرضا نوروزی همایون

8.

واکاوی ادراک معلمان از فرصت ها و چالش های تحقق رویکرد یادگیری زمینه محور در درس علوم دوره ابتدایی

صفحه 130-152
اسداله خدیوی؛ ژیلا کاردان حلوایی؛ علی اقبالی

9.

تحلیل علّی - معلولی توسعه حرفه‌ای مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 تهران

صفحه 153-170
ناهید اقوامی پناه؛ معصومه اولادیان؛ ابوالقاسم کسمائی

10.

تدوین مولفه‌ها و عناصر و تعیین اعتبار الگوی استعدادیابی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس البرز

صفحه 171-191
مریم رجبیان ده زیره؛ رحیم مرادی؛ حسن طاهری

11.

وضعیت جاری مدیریت دانش سازمانی مدیران مدارس(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد)

صفحه 192-211
محمد نقوی؛ امید ونداد؛ حسین مؤمنی مهموئی؛ مهدی زیرک

12.

شناسایی عوامل مؤثر بر دانشگاه اخلاق محور با رویکرد کیفی

افشین انصاری کهریز؛ ثریا غلامحسین پورانوری؛ جعفر قهرمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب