آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها395
تعداد مقالات3,464
تعداد مشاهده مقاله5,358,560
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,665,878

1.

طراحی و اعتباریابی الگوی بهینه تحول در علوم انسانی با تاکید بر برنامه درسی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 1-20
فرهاد عبدالهی؛ شهرام رنجدوست؛ بهبود یاریقلی

2.

تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و نشانگرهای محیط یادگیری جذاب

صفحه 21-39
سید عدنان حسینی؛ خلیل زندی؛ بهنام حیدری

3.

شناسایی شایستگی های استاد راهنما برای ارشادگری پژوهشیِ دانشجویان دکتری

صفحه 40-63
نیره حسینی؛ قاسم سلیمی

4.

طراحی الگوی نظام آموزشی مبتنی بر راهبری استعداد کودکان

صفحه 64-81
نادیا امیری راد؛ سید رسول حسینی؛ معصومه اولادیان

5.

اثر رهبری مربیگری مدیران مدارس بر عملکرد خلاقانه معلمان ورزش ابتدائی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی

صفحه 82-97
ناصر بای؛ ناهید توکلی؛ حسن صائمی

6.

بررسی نقش میانجی جو سازمانی مدارس در رابطه بین خودکارآمدی معلم و تدریس اثربخش در آموزگاران

صفحه 98-114
ابوالفضل جواهری مغانلو؛ معصومه مقدسی خیاوی؛ صمد امانت جلودار؛ سعید رحیمی

7.

رابطه سرمایه روانشناختی با درگیری تحصیلی با نقش میانجی گری سبک یادگیری

صفحه 115-129
فائزه هدایت؛ محمدرضا نوروزی همایون

8.

واکاوی ادراک معلمان از فرصت ها و چالش های تحقق رویکرد یادگیری زمینه محور در درس علوم دوره ابتدایی

صفحه 130-152
اسداله خدیوی؛ ژیلا کاردان حلوایی؛ علی اقبالی

9.

تحلیل علّی - معلولی توسعه حرفه‌ای مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 تهران

صفحه 153-170
ناهید اقوامی پناه؛ معصومه اولادیان؛ ابوالقاسم کسمائی

10.

تدوین مولفه‌ها و عناصر و تعیین اعتبار الگوی استعدادیابی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس البرز

صفحه 171-191
مریم رجبیان ده زیره؛ رحیم مرادی؛ حسن طاهری

11.

وضعیت جاری مدیریت دانش سازمانی مدیران مدارس(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد)

صفحه 192-211
محمد نقوی؛ امید ونداد؛ حسین مؤمنی مهموئی؛ مهدی زیرک

12.

شناسایی عوامل مؤثر بر دانشگاه اخلاق محور با رویکرد کیفی

صفحه 212-222
افشین انصاری کهریز؛ ثریا غلامحسین پورانوری؛ جعفر قهرمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب