آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها301
تعداد مقالات2,622
تعداد مشاهده مقاله3,944,056
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,654,448

1.

اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری‌بناب؛ مریم وکیلی‌نژاد؛ حسین کشاورز‌ افشار

2.

اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 83-99
علی خالق خواه؛ حسین داوودی؛ شیوا علیپور کتیگری

3.

تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 60-78
بهروز کریمی؛ حمید علیزاده؛ اسماعیل سلیمانی

4.

مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا

دوره 4، شماره 1، آذر 1393، صفحه 89-99
شهاب مرادی؛ علی محمد رضایی؛ فرحناز کیان ارثی

5.

مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 2، دی 1391، صفحه 76-100
عبداالله معتمدی؛ زیبا برقی ایرانی؛ بهروز کریمی

6.

مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 84-99
عابد مولودی؛ بهروز کریمی؛ یداالله خرم آبادی؛ اسماعیل سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب