آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها366
تعداد مقالات3,243
تعداد مشاهده مقاله4,754,271
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,245,106
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. (1392). مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), 84-99. doi: lkd-6
عابد مولودی; بهروز کریمی; یداالله خرم آبادی; اسماعیل سلیمانی. "مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1392, 84-99. doi: lkd-6
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. (1392). 'مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. 84-99. doi: lkd-6
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 4(2): 84-99. doi: lkd-6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب