آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها326
تعداد مقالات2,803
تعداد مشاهده مقاله4,227,632
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,881,157

1.

Attention deficit/hyperactivity disorder and oppositional defiant disorder symptoms in children of mothers with high and low negative perfectionism

دوره 3، شماره 10، بهمن 2022، صفحه 12-17
Saeed Ariapooran؛ Niko mahdieh Najafabadi؛ Yadolah Ghasemipour

2.

Effectiveness of visual perception training in the improvement of the working memory of students with attention deficit / hyperactivity disorder.

دوره 1، شماره 2، دی 2020، صفحه 4-10
Mohammad Narimani؛ Sara Taghizadeh؛ Goodarz Sadeghi؛ Sajjad Basharpoor

3.

The effect of cognitive-behavioral strategy training on the symptoms of ADHD in preschool children

دوره 1، شماره 2، دی 2020، صفحه 25-32
yousef Abdolalizadeh؛ Jila Neiazi

4.

Theta/Beta Ratio or not?: A Review Study of Specified QEEG Parameter for Diagnosis of ADHD Presentations

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403
Touraj Hashemi Nosratabad؛ Zeynab Khanjani؛ Majid Mahmood alilou؛ Naimeh Mashinchi

5.

اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 102-120
سارا تقی زاده؛ محمد نریمانی؛ گودرز صادقی هشجین؛ سجاد بشرپور

6.

اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 57-73
سعید رجبی؛ عباس ابوالقاسمی؛ محمد نریمانی؛ فاطمه قائمی

7.

اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی

دوره 3، شماره 2، مرداد 1393، صفحه 186-204
زهرا مرادیان؛ علی مشهدی؛ حمیدرضاآقامحمدیان شعرباف؛ سید محسن اصغری نکاح

8.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی

دوره 11، شماره 3، مهر 1401، صفحه 122-138
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری

9.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان برکاهش مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی.

دوره 13، شماره 1، فروردین 1403
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب