آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,874,583
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,546,464

1.

اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 6-24
غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده؛ طیبه تازیکی؛ ئاکو دلگشاد

2.

اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

دوره 4، شماره 1، آذر 1393، صفحه 23-37
غلامعلی افروز؛ سوگند قاسمزاده؛ طیبه تازیکی؛ محمد مهاجری؛ مریم دالوند

3.

بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش‌بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش‌فعالی و نارساخوانی)

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 87-109
مونا دلاوریان؛ غلامعلی افروز

4.

بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان

دوره 1، شماره 1، دی 1390، صفحه 109-128
محمد نریمانی؛ سوران رجبی؛ غلامعلی افروز؛ حسن صمدی خوشخو

5.

تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 77-97
باقر غباری بناب؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ جعفر بخشی؛ حجت پیرزادی

6.

تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-25
علی اکبر ارجمندنیا؛ مونا اسبقی؛ غلامعلی افروز؛ مهدیه رحمانیان

7.

طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج

دوره 9، شماره 4، شهریور 1399، صفحه 7-33
مونا دلاوریان؛ غلامعلی افروز

8.

مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 116-135
سمیه نظری؛ حیدر سیاحی؛ غلامعلی افروز

9.

مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 43-53
مونا دلاوریان؛ غلامعلی افروز؛ فرزاد توحیدخواه؛ سیدکاظم رسول زاده طباطبایی؛ علی اکبر ارجمندنیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب