آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,740,960
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,398

1.

تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن

صفحه 1-14
حمیده اداوی؛ عزت اله قدم پور؛ محمد عباسی

2.

اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری

صفحه 15-29
علی افشاری

3.

اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری

صفحه 30-44
زهرا بابازاده؛ شیرین مجاور؛ کامروز فتحی؛ سوسن جباری

4.

مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار

صفحه 45-61
بنفشه حسین زاده کلسری؛ سید موسی کافی ماسوله؛ عباس ابوالقاسمی

5.

مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص

صفحه 62-75
لیلی رخشنده؛ ناصر صبحی قراملکی

6.

مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی

صفحه 76-89
فرهاد شیویاری؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ نادر حاجلو

7.

اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی

صفحه 90-102
حسن غریبی؛ بهزاد احمدی؛ هیوا محمودی؛ عدالت کریمیان؛ جلال غریبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب