اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1401). تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(3), 1-14. doi: 10.22098/jld.2022.7629.1819
حمیده اداوی; عزت اله قدم پور; محمد عباسی. "تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 3, 1401, 1-14. doi: 10.22098/jld.2022.7629.1819
اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1401). 'تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(3), pp. 1-14. doi: 10.22098/jld.2022.7629.1819
اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(3): 1-14. doi: 10.22098/jld.2022.7629.1819


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب