آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,222
تعداد مشاهده مقاله4,739,442
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,237,574

1.

مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی

صفحه 7-22
علی رضایی شریف؛ حدیثه لاله

2.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن

صفحه 23-41
شکوفه روح الامینی؛ مهران سلیمانی؛ لادن واقف

3.

تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان

صفحه 42-69
جمال سلیمی؛ جمال بارخدا

4.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری

صفحه 70-89
حسین متین؛ مریم اخوان غلامی؛ صدیقه احمدی

5.

مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 90-107
عالیه ناظمی؛ جواد هاشمی

6.

تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی

صفحه 108-125
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی

7.

اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

صفحه 126-142
زهره هاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب