تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 236 |
تعداد مقالات | 2,045 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,305,670 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,216,889 |
1. | اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن | |||
دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 100-120 | ||||
محمد نریمانی؛ راضیه جلالی نژاد؛ عادله شعربافزاده؛ زمان اژدری | ||||
2. | اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان | |||
دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 27-39 | ||||
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ فرناز شبان | ||||
3. | اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان | |||
دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 79-90 | ||||
سمیه کریمی؛ سعید عسکری | ||||
4. | اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان | |||
دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 101-117 | ||||
احمد یارمحمدیان؛ امیر قمرانی؛ زهرا سیفی؛ مریم ارفع | ||||
5. | اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانشآموزان نارساخوان | |||
دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 58-75 | ||||
محمد علیپور؛ ثریا چاپاری ایلخچی؛ سجاد علمردانی صومعه | ||||
6. | بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان | |||
دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 36-48 | ||||
رویا چوپان زیده؛ احمد عابدی؛ معصومه پیروز زیجردی | ||||
7. | بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی | |||
دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 130-160 | ||||
زهرا وفا؛ فریده سادات حسینی | ||||
8. | تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن | |||
دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 1-14 | ||||
حمیده اداوی؛ عزت اله قدم پور؛ محمد عباسی | ||||
9. | تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر | |||
دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 61-75 | ||||
ماریه عبدالقادری؛ فاطمه خدا مهری شیجانی؛ موسی کافی؛ مهناز فلاحی؛ مهناز خسرو جاوید | ||||
10. | مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن | |||
دوره 10، شماره 4، تیر 1400، صفحه 29-57 | ||||
فاطمه حیدری؛ فریده سادات حسینی؛ یوسف دهقانی | ||||
11. | مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان | |||
دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 100-118 | ||||
علیرضا کاکاوند؛ نسیم دمرچلی؛ فرهاد شیرمحمدی | ||||
|