آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها362
تعداد مقالات3,209
تعداد مشاهده مقاله4,713,443
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,220,932

1.

اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 100-120
محمد نریمانی؛ راضیه جلالی نژاد؛ عادله شعربافزاده؛ زمان اژدری

2.

اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 27-39
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ فرناز شبان

3.

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 79-90
سمیه کریمی؛ سعید عسکری

4.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 101-117
احمد یارمحمدیان؛ امیر قمرانی؛ زهرا سیفی؛ مریم ارفع

5.

اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 58-75
محمد علی‌پور؛ ثریا چاپاری ایلخچی؛ سجاد علمردانی صومعه

6.

بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 36-48
رویا چوپان زیده؛ احمد عابدی؛ معصومه پیروز زیجردی

7.

بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 130-160
زهرا وفا؛ فریده سادات حسینی

8.

تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 1-14
حمیده اداوی؛ عزت اله قدم پور؛ محمد عباسی

9.

تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 61-75
ماریه عبدالقادری؛ فاطمه خدا مهری شیجانی؛ موسی کافی؛ مهناز فلاحی؛ مهناز خسرو جاوید

10.

تدوین برنامه توان‌بخشی عصب روان‌شناختی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن(نارساخوانی)

دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 32-43
سعید رضایی

11.

مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن

دوره 10، شماره 4، تیر 1400، صفحه 29-57
فاطمه حیدری؛ فریده سادات حسینی؛ یوسف دهقانی

12.

مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 100-118
علیرضا کاکاوند؛ نسیم دمرچلی؛ فرهاد شیرمحمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب