آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها319
تعداد مقالات2,753
تعداد مشاهده مقاله4,115,195
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,783,023

1.

اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روان‌خوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 106-92
سعید یوسفی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ مهدی دستجردی کاظمی

2.

اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 140-153
مریم ملک؛ رمضان حسن زاده؛ عبدالحکیم تیرگری

3.

اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1397، صفحه 91-109
محسن محمدعلی لواسانی؛ هادی کرامتی؛ پروین کدیور

4.

اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن

دوره 4، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 66-84
سارا کلانی؛ سید محسن اصغری نکاح؛ علی غنایی چمن آباد

5.

مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 138-157
تورج هاشمی؛ منصور بیرامی؛ خلیل اسماعیل پور؛ فاطمه نعمتی سوگلی تپه؛ مرجان خوش اقبال

6.

مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن

دوره 10، شماره 4، تیر 1400، صفحه 29-57
فاطمه حیدری؛ فریده سادات حسینی؛ یوسف دهقانی

7.

مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 6-17
علی اکبر شریفی؛ حسین زارع؛ میترا حیدری

8.

مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی)

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 6-27
محمد حاتمی؛ علیرضا احمدیان؛ حمیدرضا حسن آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب