یوسفی, سعید, شریفی درآمدی, پرویز, دستجردی کاظمی, مهدی. (1402). اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روان‌خوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(3), 106-92. doi: 10.22098/jld.2023.12287.2069
سعید یوسفی; پرویز شریفی درآمدی; مهدی دستجردی کاظمی. "اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روان‌خوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 3, 1402, 106-92. doi: 10.22098/jld.2023.12287.2069
یوسفی, سعید, شریفی درآمدی, پرویز, دستجردی کاظمی, مهدی. (1402). 'اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روان‌خوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(3), pp. 106-92. doi: 10.22098/jld.2023.12287.2069
یوسفی, سعید, شریفی درآمدی, پرویز, دستجردی کاظمی, مهدی. اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روان‌خوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(3): 106-92. doi: 10.22098/jld.2023.12287.2069


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب