آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,636
تعداد مشاهده مقاله3,961,189
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,667,845

1.

اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 38-54
احمد عابدی؛ فرشته کاظمی؛ مژگان شوشتری

2.

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 72-93
محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی

3.

اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان

دوره 2، شماره 1، مهر 1391، صفحه 53-77
مصطفی دهقانی؛ نرگس کریمی؛ عباسعلی تقی‌پورجوان؛ فهیمه حسن‌نتاج‌جلودار؛ علی‌ پاکیزه

4.

اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی 

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 91-115
محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی

5.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

6.

اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 8، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 26-48
علی افشاری؛ رسول رضایی

7.

بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 116-139
کامران گنجی؛ رزیتا ذبیحی؛ روشنک خدابخش

8.

تأثیرتوانبخشی شناختی رایانه‌یار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 32-45
محب صالحی؛ فاطمه پورآقا رودبرده؛ سید موسی کافی

9.

مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380)

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 33-46
سجاد بشرپور؛ الهام سیف؛ محمد نریمانی

10.

مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آینده‌نگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی

دوره 11، شماره 3، مهر 1401، صفحه 122-138
نغمه نیکبخت؛ مولود کیخسروانی؛ عزت دیره؛ علی پولادی ریشهری

11.

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 94-111
المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری

12.

مقایسه کارکردهای اجرایی با زیرمؤلفه‌های سرعت پردازش و حافظه فعال در کودکان با و بدون نارساخوانی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 6-17
مطهره برناس؛ عبدالله معتمدی؛ فرامرز سهرابی

13.

مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری

دوره 3، شماره 4، مرداد 1393، صفحه 99-111
شیما قلمزن؛ محمدرضا مرادی؛ احمد عابدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب