آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها435
تعداد مقالات3,814
تعداد مشاهده مقاله6,180,865
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,198,305

1.

Explaining Corona Anxiety based on Intolerance of Uncertainty, Psychological Hardiness, and Social Support with the Mediation of Rumination

دوره 1، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 21-33
Behzad Malehmir؛ Ali Nozari؛ Zohre Rafieerad؛ Safura Keyvanlo

2.

The Effectiveness of Group Emotional Schema Therapy in Reducing Feelings of Loneliness and Rumination in Mothers with Mentally Retarded Children

دوره 5، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 27-33
Saeed Moshtaghi

3.

The Effectiveness of Mindfulness-Based Couple Therapy on Sleep Quality and Rumination in Women with Marital burnout

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 شهریور 1404
Muzahem Hashem؛ Esmaeil Soleimani

4.

The mediating role of anger rumination and hostile attribution bias in the relationship between borderline personality traits and aggression

دوره 6، شماره 3، 2025، صفحه 1-8
Melika Alimohammadi Maki؛ Ahmad Mansouri

5.

The role of emotional schema dimensions in predicting borderline personality features

دوره 2، شماره 5، 2021، صفحه 8-14
Vahid Sabri؛ Hamid Yaghubi؛ Arezoo Ghasemkhanloo

6.

اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 130-141
رحیم محمدی؛ بهزاد تقی پور؛ رقیه برزگران؛ هانیه صلح‌جو؛ سعید رحیمی؛ سجاد جوکار

7.

اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 126-142
زهره هاشمی

8.

اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی

دوره 1، شماره 2، آذر 1400، صفحه 1-18
زهرا سلگی؛ مریم حسینی

9.

مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 8، شماره 4، شهریور 1398، صفحه 155-175
زهره هاشمی؛ رقیه کهنسال

10.

مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانش‌آموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 330-343
داود چهاردولی؛ ناصر یوسفی؛ شبروز قبادی زاده؛ سمیرا پشاآبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب