تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 364 |
تعداد مقالات | 3,223 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,740,485 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,237,937 |
1. | مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی | |
صفحه 6-17 | ||
علی اکبر شریفی؛ حسین زارع؛ میترا حیدری | ||
2. | مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
صفحه 18-37 | ||
زهرا رستم اوغلی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی | ||
3. | تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان | |
صفحه 38-53 | ||
جهانگیر کرمی؛ زینب عباسی؛ علی زکی یی | ||
4. | مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
صفحه 54-72 | ||
مسعود گنجی؛ جواد محمدی؛ شروین تبریزیان | ||
5. | مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی | |
یزدان موحدی؛ جابر علیزاده گورادل؛ مجید محمود علیلو | ||
6. | اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی | |
صفحه 91-115 | ||
محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی | ||
7. | مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت | |
صفحه 116-135 | ||
سمیه نظری؛ حیدر سیاحی؛ غلامعلی افروز | ||