| تعداد نشریات | 30 |
| تعداد شمارهها | 437 |
| تعداد مقالات | 3,835 |
| تعداد مشاهده مقاله | 6,344,910 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,260,079 |
| 1. | مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی | |
| صفحه 6-17 | ||
| علی اکبر شریفی؛ حسین زارع؛ میترا حیدری | ||
| 2. | مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
| صفحه 18-37 | ||
| زهرا رستم اوغلی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی | ||
| 3. | تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان | |
| صفحه 38-53 | ||
| جهانگیر کرمی؛ زینب عباسی؛ علی زکی یی | ||
| 4. | مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
| صفحه 54-72 | ||
| مسعود گنجی؛ جواد محمدی؛ شروین تبریزیان | ||
| 5. | مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی | |
| یزدان موحدی؛ جابر علیزاده گورادل؛ مجید محمود علیلو | ||
| 6. | اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی | |
| صفحه 91-115 | ||
| محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی | ||
| 7. | مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت | |
| صفحه 116-135 | ||
| سمیه نظری؛ حیدر سیاحی؛ غلامعلی افروز | ||