آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها321
تعداد مقالات2,763
تعداد مشاهده مقاله4,130,372
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,792,505

1.

مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی

صفحه 6-17
علی اکبر شریفی؛ حسین زارع؛ میترا حیدری

2.

مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

صفحه 18-37
زهرا رستم اوغلی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی

3.

تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

صفحه 38-53
جهانگیر کرمی؛ زینب عباسی؛ علی زکی یی

4.

مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

صفحه 54-72
مسعود گنجی؛ جواد محمدی؛ شروین تبریزیان

5.

مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی

یزدان موحدی؛ جابر علیزاده گورادل؛ مجید محمود علیلو

6.

اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی 

صفحه 91-115
محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی

7.

مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت

صفحه 116-135
سمیه نظری؛ حیدر سیاحی؛ غلامعلی افروز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب