آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات2,655
تعداد مشاهده مقاله3,992,566
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,691,472

1.

The study on cognitive-executive functions of frontal-parietal lobes in students with specificlearning disorder and normal students

دوره 1، شماره 2، دی 2020، صفحه 19-24
Saeed Pourabdol؛ nasser sobhi gharamaleki؛ seyedHamed Sajjadpour؛ Sima Farzaneh

2.

اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 77-90
اسماعیل سعدی پور؛ زینت امیری؛ حسن میرزاحسینی؛ مجید ضرغام حاجبی

3.

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 121-140
محمد نریمانی؛ سعید پورعبدل؛ سجاد بشرپور

4.

اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 7-31
سعید آریاپوران؛ مهرنوش گرجی چالسپاری

5.

اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 71-85
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ رقیه سروآزاد صوفیانی؛ حامد حمزه ای

6.

اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 32-52
سعید پورعبدل

7.

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 42-67
مرتضی سرگلزایی؛ حسین جناآبادی؛ علی عرب

8.

اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 57-70
سالار نظرزاده گیگلو؛ سارا علائی؛ سجاد محسن پور قره قاسملو؛ افسانه سلحشور کورعباسلو

9.

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 68-86
زهرا سلیمانی؛ مجید غفاری؛ فرشته باعزت

10.

تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده

دوره 11، شماره 4، مرداد 1401، صفحه 62-77
ساناز عینی؛ سمیرا نظر؛ متینه عبادی؛ مهتاب زینال زاده

11.

تعیین میزان شناخت آموزگاران دوره ابتدایی منطقه 18 استان تهران از علائم اختلالات یادگیری خاص و تعیین رابطه بین میزان سابقه کاری آموزگاران با میزان شناخت آنان از علائم اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 18-6
بهاره افتخاری؛ طیبه فردوسی؛ محمد جوادی پور

12.

شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 300-315
سعید آریاپوران؛ محمد نریمانی

13.

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 7-25
رعنا بوستان زر؛ سعید رضایی

14.

مقایسه آشفتگی شناختی، انزوای اجتماعی و کیفیت زندگی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 80-66
معصومه طاهری نیا؛ حسن شفیعی

15.

مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 22-38
سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مسلم عباسی

16.

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 94-111
المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری

17.

مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 344-355
اکبر رضایی فرد؛ افسانه مومنی؛ آرش عقیقی؛ سعیده دانشمندی

18.

مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 39-55
زهرا رستم اوغلی؛ مسعود طالبی جویباری؛ پرویز پرزور

19.

مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 86-100
اکبر عطادخت؛ گلاویژ محمدی؛ مینا طاهری فرد؛ انوشیروان شربتی

20.

مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانش‌آموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 330-343
داود چهاردولی؛ ناصر یوسفی؛ شبروز قبادی زاده؛ سمیرا پشاآبادی

21.

مقایسۀ اثربخشی توانبخشی‌شناختی و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود انعطاف‌پذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 82-66
مریم محمدلو؛ نعمت ستوده اصل؛ راهب قربانی؛ سیاوش طالع پسند



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب