تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 236 |
تعداد مقالات | 2,045 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,305,727 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,216,925 |
1. | اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی | |
دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 6-21 | ||
عباس ابوالقاسمی؛ سبحان برزگر؛ زهرا رستم اوغلی | ||
2. | مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی | |
دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 154-176 | ||
محمد نریمانی؛ مسلم عباسی؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی | ||
3. | مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان | |
دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 104-120 | ||
محمد نریمانی؛ رویا نوری؛ عباس ابوالقاسمی | ||
4. | مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری | |
دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 109-124 | ||
آرام نوره درویشعلی؛ بتول احدی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا باقریان سرارودی | ||
5. | مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری | |
دوره 3، شماره 4، مرداد 1393، صفحه 59-79 | ||
ناصر صبحی قراملکی؛ عباس ابوالقاسمی؛ حمیدرضا دهقان | ||
6. | مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی | |
دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 68-78 | ||
زهرا مصطفی سرباز؛ عباس ابوالقاسمی؛ سهیلا رستم اوغلی | ||
7. | نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری | |
دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 109-127 | ||
محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی | ||
8. | نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی | |
دوره 1، شماره 3، تیر 1391، صفحه 46-62 | ||
سعید رجبی؛ عباس ابوالقاسمی؛ مسلم عباسی | ||