آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,741,476
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,623

1.

مقایسه کارکردهای اجرایی با زیرمؤلفه‌های سرعت پردازش و حافظه فعال در کودکان با و بدون نارساخوانی

صفحه 6-17
مطهره برناس؛ عبدالله معتمدی؛ فرامرز سهرابی

2.

تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی

صفحه 18-33
سجاد بشرپور؛ ساناز عینی

3.

بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

صفحه 34-45
متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

4.

بررسی مداخلات در اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی : مرور سیستماتیک

صفحه 62-46
نسیم سیاوشی فر؛ سمیه عابدی

5.

ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیصی اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای خواندن، نوشتن و ریاضی بر اساس پنجمین راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی

صفحه 63-79
حمید علیزاده؛ علی دلاور؛ زهره صادقیان؛ علی شریفی

6.

محتوای دیجیتال مناسب برای افراد نارساخوان: مرور سیستماتیک

صفحه 80-100
هانیه کلانتری دهقی

7.

مقایسه ناگویی خلقی، شفقت به خود و کمک‌طلبی تحصیلی در بین دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه و عادی

صفحه 101-115
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ زهرا ارکانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب