آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها300
تعداد مقالات2,590
تعداد مشاهده مقاله3,874,351
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,546,362

1.

اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی

صفحه 6-24
علی اکبر ارجمندنیا؛ علی شریفی؛ رضا رستمی

2.

بررسی شیوع اختلال نارسایی‌توجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانش‌آموزان دبستانی

صفحه 25-43
مهدی زارع بهرام آبادی؛ کامران گنجی

3.

مقایسه‌ی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی

صفحه 44-58
بهروز زلالی؛ فاطمه قربانی

4.

مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری

صفحه 59-79
ناصر صبحی قراملکی؛ عباس ابوالقاسمی؛ حمیدرضا دهقان

5.

مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی

صفحه 80-98
احمد علیپور؛ زهرا مهدوی نجم آبادی

6.

مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 99-111
شیما قلمزن؛ محمدرضا مرادی؛ احمد عابدی

7.

مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 112-123
کوثر کسائیان؛ علیرضا کیامنش؛ هادی بهرامی

8.

نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 124-142
محمد نریمانی؛ فاطمه یوسفی؛ رضا کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب