آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,741,412
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,615

1.

اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

صفحه 7-25
شهروز نعمتی؛ مریم اسدالهی

2.

اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

صفحه 26-48
علی افشاری؛ رسول رضایی

3.

تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن

صفحه 49-73
حمیده پورتقی‌آبادی؛ سیاوش طالع‌پسند؛ مرتضی نظیفی

4.

مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله

صفحه 74-90
میرسبحان سادات؛ الهه یدالهی؛ جواد حاتمی

5.

تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی

صفحه 91-111
فریبا عیار رضایی؛ مریم سامری

6.

نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص

صفحه 112-133
محمد نریمانی؛ جمال رشیدی؛ بهمن زردی

7.

بازتوانی ادراک شنیداری یک دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعه‌ی موردی

صفحه 133-151
ابوالقاسم یعقوبی؛ بیان نسائی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب