آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,742,295
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,893

1.

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

صفحه 7-25
رعنا بوستان زر؛ سعید رضایی

2.

اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی

صفحه 26-41
ایمان ا.. بیگدلی؛ عباس عبدالحسین‌زاده؛ محمدعلی محمدی‌فر؛ علی‌محمد رضایی

3.

اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

صفحه 42-60
علی خالق خواه؛ شیوا علیپور کتیگری؛ حسن حیدری؛ رضا میرمهدی

4.

تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر

صفحه 61-75
ماریه عبدالقادری؛ فاطمه خدا مهری شیجانی؛ موسی کافی؛ مهناز فلاحی؛ مهناز خسرو جاوید

5.

تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن

صفحه 76-99
سمانه قدیریان؛ سعید موسوی پور؛ صغری اکبری چرمهینی

6.

مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌

صفحه 100-118
علیرضا کاکاوند؛ نسیم دمرچلی؛ فرهاد شیرمحمدی

7.

بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری

صفحه 119-135
رعنا مرادی ثانی؛ علی خادمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب