قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. (1396). تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
سمانه قدیریان; سعید موسوی پور; صغری اکبری چرمهینی. "تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 1396, 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. (1396). 'تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(1): 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب