آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها307
تعداد مقالات2,644
تعداد مشاهده مقاله3,974,079
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,678,562

1.

تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 38-53
جهانگیر کرمی؛ زینب عباسی؛ علی زکی یی

2.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

3.

مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

4.

مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 138-157
تورج هاشمی؛ منصور بیرامی؛ خلیل اسماعیل پور؛ فاطمه نعمتی سوگلی تپه؛ مرجان خوش اقبال

5.

مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 104-120
محمد نریمانی؛ رویا نوری؛ عباس ابوالقاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب