آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها361
تعداد مقالات3,186
تعداد مشاهده مقاله4,692,502
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,205,373

1.

اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 71-88
ناصر صبحی قراملکی

2.

اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 2، دی 1391، صفحه 101-122
محمد نریمانی

3.

اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 83-103
اسماعیل سلیمانی

4.

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

دوره 7، شماره 4، تیر 1397، صفحه 42-67
مرتضی سرگلزایی؛ حسین جناآبادی؛ علی عرب

5.

مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 344-355
اکبر رضایی فرد؛ افسانه مومنی؛ آرش عقیقی؛ سعیده دانشمندی

6.

مقایسه سبک‌های مقابله‌ای و پردازش هیجانی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع متوسطه

دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 132-147
مسلم عباسی

7.

مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 153-168
محمد نریمانی؛ سید جواد دریادل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ نیلوفر میکائیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب