آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها381
تعداد مقالات3,348
تعداد مشاهده مقاله5,105,856
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,485,433

1.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

2.

تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 62-76
وحیده زلفی؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

3.

تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 132-152
یزدان موحدی

4.

مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 114-99
فاطمه مهرولی؛ عسکر آتش افروز؛ مرتضی امیدیان

5.

مقایسه تنظیم شناختی هیجان و بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی و ضرب آهنگ شناختی کند

دوره 13، شماره 4، دی 1403
سارا تقی زاده هیر؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ مهریار ندر محمدی؛ سجاد بشرپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب