آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها318
تعداد مقالات2,740
تعداد مشاهده مقاله4,108,666
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,779,191

1.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

2.

تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 62-76
وحیده زلفی؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

3.

تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 132-152
یزدان موحدی

4.

مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 114-99
فاطمه مهرولی؛ عسکر آتش افروز؛ مرتضی امیدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب