آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,551
تعداد مشاهده مقاله5,509,115
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,769,280

1.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

2.

بررسی اثربخشی آموزش موسیقی بر توانایی زبان نوشتاری، توجه پایدار و بازداری پاسخ دانش‌آموزان دارای نارسانویسی

دوره 14، شماره 3، خرداد 1404
مرجان واعظی؛ شهاب مرادی؛ آمنه معاضدیان

3.

تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 62-76
وحیده زلفی؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

4.

تاثیر بازی های ورزشی طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به نارساخوانی

دوره 14، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 12-24
علی شریفی؛ مرضیه رحیمی؛ محسن رفیع خواه

5.

تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 132-152
یزدان موحدی

6.

مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 114-99
فاطمه مهرولی؛ عسکر آتش افروز؛ مرتضی امیدیان

7.

مقایسه تنظیم شناختی هیجان و بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی و ضرب آهنگ شناختی کند

دوره 13، شماره 4، دی 1403، صفحه 25-38
سارا تقی زاده هیر؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ مهریار ندر محمدی؛ سجاد بشرپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب