آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها435
تعداد مقالات3,814
تعداد مشاهده مقاله6,181,847
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,198,519
مهرولی, فاطمه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. (1402). مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104
فاطمه مهرولی; عسکر آتش افروز; مرتضی امیدیان. "مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 4, 1402, 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104
مهرولی, فاطمه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. (1402). 'مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(4), pp. 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104
مهرولی, فاطمه, آتش افروز, عسکر, امیدیان, مرتضی. مقایسه اثر‌بخشی روش تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی‌ حرکتی بر کارکرد‌های اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(4): 114-99. doi: 10.22098/jld.2023.13183.2104


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب