
تعداد نشریات | 26 |
تعداد شمارهها | 373 |
تعداد مقالات | 3,304 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,907,304 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,359,975 |
1. | اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص | |
دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122 | ||
فاطمه نصرتی؛ باقر غباریبناب؛ مریم وکیلینژاد؛ حسین کشاورز افشار | ||
2. | تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی | |
دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 140-166 | ||
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ مژده ملاحسینی؛ محمدعلی مظاهری | ||
3. | تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی | |
دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 55-67 | ||
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ حسن غلامحسین زاده | ||
4. | تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص | |
دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 100-120 | ||
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ سارا شریفی | ||
5. | تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی | |
دوره 8، شماره 1، آذر 1397، صفحه 108-125 | ||
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی | ||