آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها305
تعداد مقالات2,632
تعداد مشاهده مقاله3,958,416
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,666,042

1.

مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

2.

مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی

3.

مقایسه اثربخشی برنامه‌های مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری

دوره 10، شماره 4، تیر 1400، صفحه 104-124
فرامرز فرضی وانستانق؛ سمیه تکلوی؛ عذرا غفاری

4.

مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 7-26
سمیه تکلوی؛ آمنه فرشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب