| تعداد نشریات | 30 |
| تعداد شمارهها | 437 |
| تعداد مقالات | 3,835 |
| تعداد مشاهده مقاله | 6,344,910 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,260,079 |
| 1. | مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان | |
| صفحه 6-22 | ||
| بتول احدی؛ محمدباقر ستوده؛ یعقوب حبیبی | ||
| 2. | رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان | |
| صفحه 23-38 | ||
| جلیل باباپور خیرالدین؛ حمید پورشریفی؛ تورج هاشمی؛ عزت اله احمدی | ||
| 3. | بررسی میزان تاثیر برنامه ی منتخب حرکتی بر توانمندی ادراکی- حرکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز پایه دوم | |
| صفحه 39-56 | ||
| فریبرز درتاج؛ سهیلا عاصمی | ||
| 4. | اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دان شآموزان ADHD دارای نشانههای | |
| صفحه 57-73 | ||
| سعید رجبی؛ عباس ابوالقاسمی؛ محمد نریمانی؛ فاطمه قائمی | ||
| 5. | مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی | |
| صفحه 74-89 | ||
| سمانه عارف نیا؛ پرویز سرندی؛ رحیم یوسفی | ||
| 6. | ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر | |
| صفحه 90-103 | ||
| نیلوفر میکاییلی؛ غلامعلی افروز؛ لیلا قلیزاده | ||
| 7. | بررسی ارتباط چندگانه ی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان | |
| صفحه 104-123 | ||
| صادق نصری؛ علیرضا خورشید | ||