1.

فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی

صفحه 7-31
محمدصبور ابراهیمی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ مهدی دستجردی کاظمی؛ آرینا بختیاری

2.

کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی

صفحه 32-51
فریده حمیدی؛ سارا دازی؛ سمیرا لطفی

3.

نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

صفحه 52-76
ماهرخ دهقانی؛ نسرین عزیزیان کهن

4.

مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

صفحه 77-106
رقیه زراعتی ایده لو؛ مجید ضرغام حاجبی؛ کامبیز کامکاری

5.

مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی

صفحه 107-127
اکبر عطادخت؛ سعیده هدایت؛ زهرا سپهری نسب

6.

اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری

صفحه 128-153
علی غفاری

7.

اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی

صفحه 153-171
پرویز کریمی ثانی؛ سارا منصوری؛ پریسا احمدپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب