فرامرزی, سالار. (1399). تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(4), 89-113. doi: 10.22098/jld.2020.956
سالار فرامرزی. "تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 4, 1399, 89-113. doi: 10.22098/jld.2020.956
فرامرزی, سالار. (1399). 'تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(4), pp. 89-113. doi: 10.22098/jld.2020.956
فرامرزی, سالار. تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(4): 89-113. doi: 10.22098/jld.2020.956


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب