آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,540
تعداد مشاهده مقاله5,451,756
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,727,250

1.

Artificial Intelligence (AI) and the Future of Sports Marketing: Exploring New Challenges and Opportunities

دوره 8، شماره 4، اسفند 2024، صفحه 65-79
Javad Karimi؛ sajjad Pashaie؛ Hamed Golmohammadi

2.

Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach

دوره 8، شماره 2، شهریور 2024، صفحه 45-58
Mohmmad Bashokouh

3.

Identifying Effective Factors in the Success of Sports Occupations in the Post-corona Era

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 مهر 1404
Qadratullah Bagheri؛ Fariborz Darvishi Harzevili؛ Hamed Kheirollahi Meidani؛ Hossein Faridniya

4.

Music Psychology in the Marketing of Fitness and Aerobics Clubs of Mashhad

دوره 5، شماره 3، 2024، صفحه 84-94
Vahid Saatchian؛ Javad Gholamian؛ Masoud Darabi

5.

Providing a Comprehensive Model for the Development of Sports Marketing

دوره 4، شماره 3، شهریور 2023، صفحه 55-76
Mehdi Salimi؛ Arezoo Taghavy

6.

The Effect of Club Social Responsibility on Customer Citizenship Behavior with the Mediating Role of Brand Equity

دوره 5، شماره 3، 2024، صفحه 95-108
Mohammad Ali sahebkaran؛ Seyedeh Azra Mirkazemi؛ Atefeh Sadat Mostafavi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب