آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها414
تعداد مقالات3,654
تعداد مشاهده مقاله5,769,661
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,950,000
Bashokouh, Mohmmad. (1403). Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303
Mohmmad Bashokouh. "Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1403, 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303
Bashokouh, Mohmmad. (1403). 'Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303
Bashokouh, Mohmmad. Development of Public Sports Using Social Marketing Concepts and Technologies in Iran: A Grounded Theory Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 8(2): 45-58. doi: 10.22098/jast.2024.13567.1303


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب