![سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه محقق اردبیلی](./data/logo.png)
تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 370 |
تعداد مقالات | 3,277 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,861,417 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,327,015 |
1. | اثربخشی بسته آموزشی راهبردهای یادگیری خودگردانفراشناختی بر مولفههای هیجانات مثبت و منفی-تحصیلی | |
دوره 10، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 45-58 | ||
عبداله رشیدزاده؛ رحیم بدری؛ اسکندر فتحی آذر؛ تورج هاشمی | ||
2. | رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه | |
دوره 3، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 6-21 | ||
رحیم بدری؛ اسکندر فتحی آذر؛ نادر محمدی | ||
3. | نقش سامانههای بازداری و فعال سازی رفتاری، تیپهای صبحی و عصری در پیش بینی هیجانهای تحصیلی مثبت دانش آموزان | |
دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 136-126 | ||
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری؛ رضا محمدی | ||