تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 370 |
تعداد مقالات | 3,276 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,853,410 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,322,362 |
1. | بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری | |
دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 34-45 | ||
متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده | ||
2. | مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان | |
دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 65-51 | ||
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی | ||
3. | مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت های خواندن دانش آموزان نارساخوان | |
دوره 13، شماره 4، شهریور 1403، صفحه 59-71 | ||
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی | ||
4. | مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری | |
دوره 11، شماره 1، آذر 1400، صفحه 20-32 | ||
عزت تقدیری؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده | ||