تعداد نشریات | 26 |
تعداد شمارهها | 260 |
تعداد مقالات | 2,268 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,643,559 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,396,823 |
1. | اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی | |
دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 91-115 | ||
محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی | ||
2. | تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن | |
دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 60-78 | ||
بهروز کریمی؛ حمید علیزاده؛ اسماعیل سلیمانی | ||
3. | مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی | |
دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 84-99 | ||
عابد مولودی؛ بهروز کریمی؛ یداالله خرم آبادی؛ اسماعیل سلیمانی | ||
4. | مقایسهی عملکرد دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته | |
دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 56-73 | ||
اسماعیل سلیمانی | ||