تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 233 |
تعداد مقالات | 2,024 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,998,689 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,199,691 |
1. | مقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته | |
دوره 5، شماره 3، اردیبهشت 1395، صفحه 122-144 | ||
علی حسن نیا؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی | ||
2. | مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا | |
دوره 4، شماره 1، آذر 1393، صفحه 89-99 | ||
شهاب مرادی؛ علی محمد رضایی؛ فرحناز کیان ارثی | ||
3. | مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن | |
دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 92-105 | ||
خدیجه لاله؛ علی محمد رضایی؛ فرحناز کیان ارثی | ||