تعداد نشریات | 27 |
تعداد شمارهها | 364 |
تعداد مقالات | 3,223 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,741,474 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,238,623 |
1. | مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری | |
صفحه 7-26 | ||
سمیه تکلوی؛ آمنه فرشی | ||
2. | اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان | |
صفحه 27-39 | ||
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ فرناز شبان | ||
3. | تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری | |
صفحه 40-54 | ||
توران صیدانلو؛ معصومه باقرپور | ||
4. | تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس | |
صفحه 55-71 | ||
شهزاد طهماسبی بروجنی؛ مرضیه شادمهری؛ فاطمه پیشدار | ||
5. | اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن | |
صفحه 72-93 | ||
محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی | ||
6. | مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) | |
صفحه 94-111 | ||
المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری | ||