| تعداد نشریات | 30 |
| تعداد شمارهها | 434 |
| تعداد مقالات | 3,806 |
| تعداد مشاهده مقاله | 6,110,373 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,181,951 |
| 1. | مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری | |
| صفحه 7-26 | ||
| سمیه تکلوی؛ آمنه فرشی | ||
| 2. | اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان | |
| صفحه 27-39 | ||
| رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ فرناز شبان | ||
| 3. | تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری | |
| صفحه 40-54 | ||
| توران صیدانلو؛ معصومه باقرپور | ||
| 4. | تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس | |
| صفحه 55-71 | ||
| شهزاد طهماسبی بروجنی؛ مرضیه شادمهری؛ فاطمه پیشدار | ||
| 5. | اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن | |
| صفحه 72-93 | ||
| محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی | ||
| 6. | مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) | |
| صفحه 94-111 | ||
| المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری | ||