جرسوزه, غزل, یار احمدی, یحیی, احمدیان, حمزه, اکبری, مریم. (1402). تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 74-59. doi: 10.22098/jsp.2023.6956.4131
غزل جرسوزه; یحیی یار احمدی; حمزه احمدیان; مریم اکبری. "تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1402, 74-59. doi: 10.22098/jsp.2023.6956.4131
جرسوزه, غزل, یار احمدی, یحیی, احمدیان, حمزه, اکبری, مریم. (1402). 'تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 74-59. doi: 10.22098/jsp.2023.6956.4131
جرسوزه, غزل, یار احمدی, یحیی, احمدیان, حمزه, اکبری, مریم. تدوین مدل علی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و خودکارآمدی هیجانی با نقش واسطه‌ای سرسختی تحصیلی در دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(2): 74-59. doi: 10.22098/jsp.2023.6956.4131


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب