آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها322
تعداد مقالات2,781
تعداد مشاهده مقاله4,206,560
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,858,802
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. (1401). بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM). سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رویا رنجبر محمدی; مهناز سعیدی; سعیده آهنگری. "بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 2, 1401, 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. (1401). 'بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), pp. 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(2): 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب