آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها425
تعداد مقالات3,743
تعداد مشاهده مقاله5,869,309
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,059,233
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. (1401). بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM). سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رویا رنجبر محمدی; مهناز سعیدی; سعیده آهنگری. "بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 2, 1401, 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. (1401). 'بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), pp. 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(2): 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب