آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها439
تعداد مقالات3,896
تعداد مشاهده مقاله6,523,080
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,357,364
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. (1401). بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM). سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رویا رنجبر محمدی; مهناز سعیدی; سعیده آهنگری. "بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 2, 1401, 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. (1401). 'بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), pp. 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713
رنجبر محمدی, رویا, سعیدی, مهناز, آهنگری, سعیده. بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(2): 51-61. doi: 10.22098/jsp.2022.1713


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب