آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,223
تعداد مشاهده مقاله4,741,719
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,238,657
یعقوبیان, اعظم, میرزا حسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. (1400). مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 91-108. doi: 10.22098/jld.2021.8071.1857
اعظم یعقوبیان; حسن میرزا حسینی; مجید ضرغام حاجبی. "مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1400, 91-108. doi: 10.22098/jld.2021.8071.1857
یعقوبیان, اعظم, میرزا حسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. (1400). 'مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 91-108. doi: 10.22098/jld.2021.8071.1857
یعقوبیان, اعظم, میرزا حسینی, حسن, ضرغام حاجبی, مجید. مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(1): 91-108. doi: 10.22098/jld.2021.8071.1857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب