آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها306
تعداد مقالات2,643
تعداد مشاهده مقاله3,967,857
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,672,755

1.

Elucidating the Effects of Winning and Losing Positions on the Relationship Between Football Supporters’ Satisfaction and Behavioral Intentions According to Weiner Attribution Theory

دوره 3، شماره 2، تیر 2022، صفحه 43-50
Jamil Nawkhasi؛ Saeed Sadeghi Boroujerdi؛ Ali Mohammad Safania؛ Sayed Salah Naghshbandi

2.

Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)

دوره 4، شماره 3، شهریور 2023، صفحه 44-54
Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب