آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها378
تعداد مقالات3,332
تعداد مشاهده مقاله5,024,965
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,430,861
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Mohammad Saeid Kiani; Leila Nazari; Leila Shahbazpour. "Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). 'Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب