آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها370
تعداد مقالات3,277
تعداد مشاهده مقاله4,856,637
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,323,955
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Mohammad Saeid Kiani; Leila Nazari; Leila Shahbazpour. "Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. (1402). 'Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila, Shahbazpour, Leila. Examining the Attitude Towards Social Media Advertisements on Purchase Intention (Case Study: Adidas Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 44-54. doi: 10.22098/rsmm.2023.12412.1207


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب