تعداد نشریات | 26 |
تعداد شمارهها | 340 |
تعداد مقالات | 2,930 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,399,411 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,993,036 |
1. | Comparing the effectiveness of moral reasoning and positive psychology training in reducing bullying behaviors in students | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403 | ||
Eisa Jafari؛ Rasoul Malaei؛ Adghar Nakhostin Goldoost | ||
2. | The Effect of Acceptance and Commitment Therapy on Psychological Capital Promotion in Bullied Students | |
دوره 4، شماره 4، اسفند 2023 | ||
Farzaneh Ranjbar Noushari؛ Behzad Rasoolzadeh؛ Majid Baradaran؛ Newsha Sedaghat؛ Leila Makvandi | ||
3. | اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر شایستگی اجتماعی، بدتنظیمی هیجانی و روابط با همسالان در دانش آموزان زورگو | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 اردیبهشت 1402 | ||
بهروز جهان دیده؛ عذرا غفاری نوران؛ اصغر نخستین گلدوست؛ آذر کیامرثی | ||
4. | پیشبینی رفتار قلدری دانشآموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشمانداز زمان | |
دوره 11، شماره 3، مهر 1401، صفحه 57-71 | ||
لیلا صادقی؛ سوسن علیزاده فرد | ||
5. | مقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی | |
دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 106-120 | ||
صدیقه غفارزاده؛ عباس ابوالقاسمی | ||
6. | نقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو | |
دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 136-153 | ||
شهاب ولیزاده شفق؛ شهنام آزادمرد؛ عباس ابوالقاسمی؛ جلیل حاجیلو | ||
7. | نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیشبینی قلدری دانشآموزان | |
دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 138-158 | ||
حمیدرضا صمدی فرد؛ محمد نریمانی | ||