تعداد نشریات | 26 |
تعداد شمارهها | 307 |
تعداد مقالات | 2,647 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,977,001 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,680,402 |
1. | اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر | |
دوره 3، شماره 2، مرداد 1393، صفحه 240-252 | ||
سید سعید واعظ فر؛ محمد علی محمدی فر؛ محمود نجفی | ||
2. | مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی | |
دوره 5، شماره 3، آذر 1395، صفحه 167-182 | ||
صدیقه کریمی؛ محمود نجفی؛ محمد علی محمدی فر | ||
3. | نقش باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی و خودکارآمدی ریاضی در پیش بینی پیشرفت ریاضی | |
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 81-100 | ||
پژمان مددپور؛ محمد علی محمدی فر؛ علی محمد رضایی | ||