آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها425
تعداد مقالات3,743
تعداد مشاهده مقاله5,869,120
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,058,878
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. (1393). اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 240-252. doi: 93-3-2-14
سید سعید واعظ فر; محمد علی محمدی فر; محمود نجفی. "اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1393, 240-252. doi: 93-3-2-14
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. (1393). 'اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 240-252. doi: 93-3-2-14
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 3(2): 240-252. doi: 93-3-2-14


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب