آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها373
تعداد مقالات3,302
تعداد مشاهده مقاله4,894,162
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,350,438
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. (1393). اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 240-252. doi: 93-3-2-14
سید سعید واعظ فر; محمد علی محمدی فر; محمود نجفی. "اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1393, 240-252. doi: 93-3-2-14
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. (1393). 'اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 240-252. doi: 93-3-2-14
واعظ فر, سید سعید, محمدی فر, محمد علی, نجفی, محمود. اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 3(2): 240-252. doi: 93-3-2-14


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب