آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,753
تعداد مشاهده مقاله5,903,459
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,095,307
باشکوه, محمد, خداپناه, بهمن, ابراهیم زاده, مهدی. (1404). فلسفه بازاریابی رویکرد واقع گرایی نوین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404(علوم انسانی), -. doi: 978-622-5874-82-4
محمد باشکوه; بهمن خداپناه; مهدی ابراهیم زاده. "فلسفه بازاریابی رویکرد واقع گرایی نوین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404, علوم انسانی, 1404, -. doi: 978-622-5874-82-4
باشکوه, محمد, خداپناه, بهمن, ابراهیم زاده, مهدی. (1404). 'فلسفه بازاریابی رویکرد واقع گرایی نوین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404(علوم انسانی), pp. -. doi: 978-622-5874-82-4
باشکوه, محمد, خداپناه, بهمن, ابراهیم زاده, مهدی. فلسفه بازاریابی رویکرد واقع گرایی نوین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 1404(علوم انسانی): -. doi: 978-622-5874-82-4


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب