آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات2,686
تعداد مشاهده مقاله4,049,359
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,733,925
راقبیان, رویا, اخوان تفتی, مهناز, حجازی, الهه. (1391). بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3
رویا راقبیان; مهناز اخوان تفتی; الهه حجازی. "بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1391, 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3
راقبیان, رویا, اخوان تفتی, مهناز, حجازی, الهه. (1391). 'بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3
راقبیان, رویا, اخوان تفتی, مهناز, حجازی, الهه. بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 1(2): 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب