آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها438
تعداد مقالات3,868
تعداد مشاهده مقاله6,453,278
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,322,829
رضاپور, زینب, بهجتی اردکانی, فاطمه, رضاپور میرصالح, یاسر. (1404). تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(4), 13-27. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261
زینب رضاپور; فاطمه بهجتی اردکانی; یاسر رضاپور میرصالح. "تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 4, 1404, 13-27. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261
رضاپور, زینب, بهجتی اردکانی, فاطمه, رضاپور میرصالح, یاسر. (1404). 'تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(4), pp. 13-27. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261
رضاپور, زینب, بهجتی اردکانی, فاطمه, رضاپور میرصالح, یاسر. تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 14(4): 13-27. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب