آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,753
تعداد مشاهده مقاله5,903,515
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,095,373
بهجتی اردکانی, فاطمه, رضاپور, زینب, رضاپور میرصالح, یاسر. (1404). تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(4), -. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261
فاطمه بهجتی اردکانی; زینب رضاپور; یاسر رضاپور میرصالح. "تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 4, 1404, -. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261
بهجتی اردکانی, فاطمه, رضاپور, زینب, رضاپور میرصالح, یاسر. (1404). 'تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(4), pp. -. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261
بهجتی اردکانی, فاطمه, رضاپور, زینب, رضاپور میرصالح, یاسر. تأثیر روش آموزش بازسازی اِسنادی بر درماندگی آموخته شده و خودپنداره‌ی تحصیلی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 14(4): -. doi: 10.22098/jld.2025.17704.2261


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب