آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,753
تعداد مشاهده مقاله5,904,117
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,096,094
Jaberi, Akbar, Bahiraei, Saeid. (1404). The Effect of Brand Identity on the Brand Prestige of Football Clubs in Iranian Premier League with the Mediating Role of Fan-Team Identification. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22098/rsmm.2025.15952.1414
Akbar Jaberi; Saeid Bahiraei. "The Effect of Brand Identity on the Brand Prestige of Football Clubs in Iranian Premier League with the Mediating Role of Fan-Team Identification". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22098/rsmm.2025.15952.1414
Jaberi, Akbar, Bahiraei, Saeid. (1404). 'The Effect of Brand Identity on the Brand Prestige of Football Clubs in Iranian Premier League with the Mediating Role of Fan-Team Identification', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22098/rsmm.2025.15952.1414
Jaberi, Akbar, Bahiraei, Saeid. The Effect of Brand Identity on the Brand Prestige of Football Clubs in Iranian Premier League with the Mediating Role of Fan-Team Identification. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22098/rsmm.2025.15952.1414


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب